www.eviiisihl.blogg.se

....

Kategori: Allmänt

Hejsan, igår var det midsommar, vi åt lax xD. Sen kolla vi på deckare <3. Glad Midsommar i efterskott iaf, för jag satt nästan inget vid datorn igår och ja....palla inte blogga så mkt.....skrev ett inlägg, men tänkte it på midsommar då....hehehe.......men iaf på Tisdag om 3 dar åker vi till landet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG så jag måste börja packa idag.....på Tisdag elr Onsdag börja följ: www.ourlifebyus.blogg.se  har den me min kusin, vi bloggar nästan bara på den på sommrarna! Så ni vet xD. hehe :D. Jag vill blogga om nåt xD. Jag vet att jag har ganska dålig uppdatering, endast ett inlägg om dagen..... :/ ska försöka bli bättre på dee......jajja det tar iaf 7 timmar att åke ner till vårt landställe xP. 60 mil....jajja det e faktiskt kuul att det ligger långt bort tkr jah :D....heheh ´jajja byee,,,,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: