www.eviiisihl.blogg.se

Bua :D

Kategori: Allmänt

Hejsan! Jag sa ju hära tidigare att det skulle komma ett långt inlägg denna vecka. Jag börjar väll med hur skolan va ida :D Ja vi fick iaf igår äta pizza och dricka coola :D. Ida fick vi fika :D. Sen så på maten bestämde vi att alla tjejer i 5B och 5A skulle sitta tsm vid ett matbord xD. Det runda bordet haha dee blev astrångt ju  :D. Sen har vi städat ur våra bänkar och ja :D. På Måndag e de avslutning xD. Ja  de jag skulle skriva om va att snart den 1/2/3 Juli ska vi till Bua vårt landställe. Det ligger 1 mil från Smögen och typ 8 km  från Kungshamn och 10 mil från Göteborg. Ja men iaf vi ska snart åka dit. Min kusin Linda 14 år och hennes familj hennes mamma min moster har oxå landställe där och min mormor och morfar har oxå landställe  där. Ja men iaf Lindas föräldrar och hennes borosa även min kusin. Ja dom ska åka ner typ nån vecka efter oss och de ska även min mormor och morfar oxå  göra. Så Linda ska åka med oss ner ist. Niklas har tagit studenten och är mkt äldre än oss jag venne om han kmr komma ner. Men vi får väll se xD. Ja det ska bli  askul att Linda åker ner me oss. Hon ska sova över här först en dag innan sen åker vi vid typ 10 halv 11 nästa dag :D.  Jag kan typ it vänta!! Dessutom är de skitkul att bada där med alla jämnågriga kompisar! jag och Linda brukar vara med: Olivia, Cornelia (tvillingar 13 år från Oslo, Norge) , och Felicia 12 om jag och Andre´ 14 år (från Norge syskon.) Sen en tjej 12 år Julia från  Uddevalla, Sverige, och en kille som e  15 Albert från Stockholm, swe, och Markus 11 år från Göteborg, Swe. Alla dom har lanställe där. dee  ee ¨på landet. Men de e stort och i nästan varje hus bor det ett barn, okej sorry nu överdrev jah faktiskt! Men frå Stockholm dit tar det ungefär 7 timmar att åka & 60 mil. Vi brukar stanna på vägen på donken eller nåt och stanna i Mariestad och doppa fötterna de  e Vänern! Det e skitvarmt där, men när man komme rlängre ut får jag nästan kramp för att de  e  så kallt. HAHAHAHAHA så äter vi lite godis i bilen med. Hahahahhahhahaha men de va nog allt jag ville skriva om! Here we come Bua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: