www.eviiisihl.blogg.se

suger på rubriker nu :((

Kategori: Allmänt

Heejjjsaan, jag suger på rubriker nu förtiden :((, men iaf just nu kollar jag på fångarna på fortet xD, snart ska vi äta KEBAB!! :D, igår vann Sverige över Kanada med 6-5 :) i ishockey Junior VM. Sverige möter antingen Ryssland eller Finland komigen nu Ryssland. HEJA RYSSLAND, som ni vet älskar jag Ryssland!!!  :))<333  ajja på Onsdag är det slutspel i ST-cupen!! :))  love it komigen nu HANVIKEN SK :D

HEJDÅÅ

//EVELINA:))  <33

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Heja heja på heja på HSK:D

    hej hej!! Jag sitter i en tråkig inomhus hall i kollar

    på fotboll:(

    visst fottboll är kul men inte när

    brorsan spelar



    Nu ska jag typ bara sitta här i flera timmar typ

    Bye bye



    Ps. Är det någon speciell annledning till att du gillar Ryssland undra våran trännare är det någon andledning??ds



    kramiz hanna b i fotbollen.



    2011-01-02 | 10:10:21
    Bloggadress: http://hanzenpanzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: