www.eviiisihl.blogg.se

Visste ni att....

Kategori: Allmänt

Visste ni att:
-Jag spelar fotboll i Hanviken SK mitt gamla lag är Vendelsö IK
-Jag går i Söderbymalmsskolan i 6E, fotbollsklass<3xD
-Jag bor i Brandbergen, Haninge, Stockholm, Sverige
-Jag har 2 brorsor, mamma och pappa
-Jag är finsk men född i Sverige
-Jag gillar Haninge Centrum mer och mer...<3
-Jag saknar dom gamla tiderna i 4:an random just 4:an nt 5:an lr 1, 2 ,3 an haha :P
-När jag blir stor ska jag bli fotbollsproffs, idrottslärare, idrottsläkare eller kurator
-Jag och min kusin är som syskon assow <3 haha vi bråkar som syskon och allt ! <3 :D
-Min favoplanet är Saturnus
-I min gamla skola gick jag i B
-Jag gillar människor med skum humooor!:D
-Jag tkr om vitlök
-Jag gillar att kolla bak i tiden på bloggarxD
-Tycker om Sony Ericsson!<3
-Jag är ALLTID uppe sent t.ex om de  e helg typ 3 ...om de e skola typ 1 halv 2...
-Jag älskar Adidas
-Jag hatar äppelpaj spyr typ om jag äter de lr assow..aa. om jag äter 5 tugger då e jag nära en tugga funkar men uhschh!!!
-Älskar deckare
-Hatar att läsa
-Mina favoämnen är ....Idrott, SO (geografi) och lite svenska typ
-Jag fyller den 17 Augusti
-Mitt nummer på fotbollen är 14 <3:) och i Vendelsö var det 9.
-Jag spelar mittfällt....
-Jag gillar fredagar för då slutar vi 13.15
-Jag är beroende av tuggummi
-Jag älskar mina kompisar!
Så bra då vet ni lite haha<3 :P venne vrf jag gjorde såhär :P kände typ för de.....xD
awesome<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: