www.eviiisihl.blogg.se

Ska stänga av datorn

Kategori: Allmänt

Ska stänga av datorn nu! Asso måste bara säga att jag var verkligen datanörd n'r jag gick i 5:an omg....nu lixxom...
jag sitter typ ingenting vid datorn längre,..? Asso typ 1 timme per dag ...förut var de nästan 5 timmar! Jätte skönt oxxå att man dragit ner väldigt mkt på det...! För aa...haha  ifs sitter man i skolan då och då men helt ärligt sitter jag nästan aldrig vid datorn på rasten utan de e om vi har lektion så slänger jag in att snabbt blogginlägg...
men de e fett trevligt att verkligen INTE vara en datanörd...nu går alllting snabbare att göra de ända jag gör e fejjan eller blogg inget mer nästan...=JÄTTE SKÖÖNT! MEn nu ska jag faktiskt dra och det blev ett ganska långt inlägg ändå:P
men hej dååå!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: