www.eviiisihl.blogg.se

Lyssnar på Music! :D

Kategori: Allmänt

Hej!

Lyssnar på musik! :D <33

Lyssnar på dont stop the party med Black eyed pace typ ;D....

Heheh....

em....

vill blogga om nåt eftersom jag it kan blogga på hela veckn när vi drar till landet!

Men ja...

har målat naglarna!

Med Rysslands och Finlands flagga på varannan hand! :D

HAha!

Jag älskar planeten Saturnus! :D

Och Tellus då ;D----

men här kmr en bild på Saturnus



HHAHA visst e den skitfin!=?  Right? <33 :D..

Nu har jag iaf bytt låt till....

Lighters med Eminem & Bruno Mars!

HAhah  nu har jag bytt till Where them girls at ;D...

Jag tänker nog va uppe ganska länge inatt! :D....

elr jag venne :D

Får se.....

Hahha"! 

Men ska it blogga mer just nu säger bye till bloggen när jag lägger mig!

Bye!

Kommentarer

  • Linda säger:

    1. Gå och lägg dig....-.-

    2. Jag målade dina naglar :D

    2011-08-09 | 22:56:42
    Bloggadress: http://theoneandonlylinda.blogg.se/
  • hej! det var rätt grymt målat med flagorna på naglarna kramisar din kompis julle säger:

    2011-08-12 | 19:45:20

Kommentera inlägget här: