www.eviiisihl.blogg.se

Skolan & Fritiden!! ;D

Kategori: Allmänt

Hejsan bloggen, ida har jag såklart vart i skolan. Jag och jojjo satt ute och jobba. Sen finns de en dörr där som går in till tonåringarnas korridor. Sen skrev jag och jojjo en lapp där det stog: Hej tonåringar //Evelina och Johanna. Sen så skicka vi in den genom dörren och så hörde vi dom läsa den sen rev dom sönder den och skicka in den i småbitar. Men jag skicka tbx sen så tror jag att den fortfarande ligger kvar där xD. HAHA ajja men iaf ida va jag med Emelie, Wille och Tom. Vi var i Västerhaninge, gjorde inget speciellt, körde lite sanning elr konka och sånt. På Lördag e de Valborg. Jag och Fellan ska gå tsm dit ;). Sen ska vi väll aa typ bah va där och kanske träffa nåra från min klass och lite sånt xD. Sen   dan efter ska jag och Fellan dit astidigt och samla tomburkar och sånt xD. Kolla det hära e skitskumt...... I förr förr går fick jag huvudvärk, jag tog Alvedon en nej det hjälpte inte.....jag hade ont i skallen hela dan... ;( sen så i förr går så fick jag ont igen jag tog Alvedon men de hjälpte ej...  Sen så igår fick jag ont i huvet jag tog Alvedon men de hjälpte inte..... ida fick jag ont i huvet jag tog Alvedon men nej såklart ska det inte hjälpa idag heller!!! Jag blir fett sur. Men det kanske e så att jag har ont i nacken.....  right? :( HEJ då

Kommentarer

  • Emelie! säger:

    Åhhh! Det går nog snart över! Kram på dig!! <3 <3

    //Emelie!! <3

    2011-05-15 | 20:55:11

Kommentera inlägget här: