www.eviiisihl.blogg.se

GRÖNAN HERE WE COME!!!!

Kategori: Allmänt

Hejjsan   snart e  de  grönan dags! :D,  dom öppnar 7 Maj, men jag ska dit den 14 Maj eller 15 eller nåt me nåra kompisar :)), ska bli sjukt najjs...  jag kan knappt skriva detta inlägg.....jag e så ivrig :).  Varföör kunde inte bara Grönan öppna samma dag som Liseberg!? Liseberg öppna i typ Lördags elr nåååt. Kunde inte Grönan oxå gjort det....  för lixom jaa... då kunde man kolla lite färskare  youtube klipp från Grönan hade ju vart sjukt najjs juu xD. Men ajja......assåå det här ee   rätt  skumt kolla: Dom flesta (eller aaa typ alla) tror ju att det kmr vara sjukt mycket folk på Grönan i premiären.....MEN om alla tänker så, så kanske inga går?  Tänk om bara lixom.....men jag kan iaf inte gå dit den 7 såå, ja :D haha...men ja tipsa bara er andra.....kan ju  it direkt lova nåt,men vad ska man säga...... det e bah va jag tror xD, jag längtar iaf dit :) och hoppas och tror att jag kmr ut livrädd från blå tåget i år! Vilket jag inte gjorde förra året.  Men dom renoverade det ju i år!  Så naajjjjjjssss!! :D Och Twister en helt sprillans  ny träbana? Kan Gröna Lund bli bättre!?. Jag hörde att dom SÅLT lilla frittfall till Skara sommarland för att få plats med Twister....men ja.... Lyktan finns ju kvar och tilt och alla dom dära andra frittfallen xD.  Men ja saknar man lilla frittfall alldeles för mkt får man väll åka ner till Skara Sommarland haha xD. Jag har vart där när jag var: hmm 6 år eller nåt...tror jag. Ajja  den 1 Juni ska vi på klassresa till Kolmården...jag vill inte följa med...  tkr inte det e kul där längre. Ajja bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: