www.eviiisihl.blogg.se

Gästbloggning:)

Kategori: Allmänt

Tja tjaa, Linda här.;)
Eftersom att jag slängde in ett inlägg på min och Evelinas blogg tänkte jag göra ett litet inlägg på hennes också, bara för att visa hur mycket jag uppskattar henne.:)

Evelina, du är en person som jag verkligen kan lita på.
Jag kan säga allt till dig, du förstår mig och du dömer mig inte.
Du finns alltid där för mig när jag verkligen behöver dig.
Jag finns här för dig också, bara så att du vet.
Du kan ringa mig klockan tre på natten om det så behövs.
Jag saknar dig som in i heeeelvete.
Vi MÅSTE träffas någon gång under lovet.♥
Vi kanske kan bada eller något annat roligt?:))
Vi får höras, okej?
I alla fall...
Jag har en sak kvar att säga...


                                              Du 
 

                                            +

 
                Jag

                 =

             Föralltid.
 Jag kommer alltid att älska dig, oavsett vad.♥
             Jag älskar dig.♥

Kommentarer

  • <33333333333333333333 säger:

    aaawww vad gulligt, jag kan lita på dig med allt som står där säger jag nu detsamma <33 Jag älskar dig värkligen! <3333 för alltid vi finns alltid för varandra du får ringa mig när som häldst under natt och dag och morgon och kväll jag gör vad som häldst för dig jag älskar dig kusinen, vi måste ses någon dag under lovet! Love u 4ever <33

    2010-11-02 | 15:49:14
    Bloggadress: http://eviiisihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: