www.eviiisihl.blogg.se

.........

Kategori: Allmänt

Hejsan! Jag e fortfarande sjuk :(.  Men jag tror jag kommer vara frisk tills på Onsdag för då e de st-cupen ju!!! :D  Får ju inte missa den!!  Men  iaf idag har jag inte gjort någonting :(((. Bara försökt att bli frisk.......ska väll göra samma imorn.......och sen på Onsdag är det dags. Gå upp kvart i 6 på morgonen!!!  Ärligt talat gillar jag att gå upp tidigt och åka till en cup det e askul :D. Har precis badat i badkaret och dricker lite te nu xD.

Ajja  byee //Evelina^^^<33 xD

Kommentarer

  • Carro säger:

    Håller med det är fett kul att vakna tidigt!, om det är en cup som börjar vid 12,då sitter man bara och väntar hemma ! :D



    (Y) fördet.

    2010-12-28 | 11:15:09
    Bloggadress: http://carrrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här: