www.eviiisihl.blogg.se

.........

Kategori: Allmänt

Hejsan sorry för dålig uppdatering :/ jag bara pallar inte blogga asså. Men jag ska försöka hålla det uppdaterad
<3.  Ajja idag har jag iaf vart på tennisträning. Igår spelade vi träningsmatch med fotbollen i mitt nya lag Hanviken, jag gjorde mål i premiären xD. På Onsdag slutar vi skolaaaaan.   Sen e de jullov!! :) Gud va kuul det ska bli och jag ska spela st-cupen i fotboll jag e så jävla taggad  :)  Längtar asmyckee :)))).  Ajja imorn i skolan har vi idrott :)  Mitt favoämne, jag gillar SO och IDROTT xD. Matte sugeer. Ajja somsagt så  ska jag hålla bloggen i uppdatering!!!!!!!!!!  Bloggar imorn hoppas jag :D. Ett tag hade jag blogglust sen la jag ner det.......venne hur det blir nu får se imorrrrnnn. Bara att  mina inlägg e sååå  tråkiga att läsa  :/ ska försöka friska upp den med bilder :)    Här kmr en



Ishockey Ryssland :)








fotboll Ryssland






Tjarrååå  <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här: