www.eviiisihl.blogg.se

Kooompiiissaaaar :D:D <3333333

Kategori: Allmänt

Hejsan :D  Idag och igår var jag med mina kompisar vi var och bada i Brandbergsbadet <33  :D   Det var iskallt fasst  jag var ändå i JÄÄÄÄttteeee  länge och jag fröös inte hehhehehhehhehee  :D  Jag ska vara med dom imorrn igen och då ska vi till Årsta havsbad  ååååhhhh   det ska bli såååå  himla kkuuuuuuuul     attt  hoppa från hopptornet trean där :D <33  hehehhee  ajja  just nu gör jag ingenting jag sitter bara och småtittar lite på TV som det går något Norskt Program   jaj vej icke va de äre för program  :D  hehe  vene vad program heter på norska men jag kan faktiskt lite Norska för jag har Norska kompisar:D  jag venne om jag stava rätt heller   hehhe  ajja nu ska jag  nog  sluta blogga och chatta med nåra kompisar på facebook   ajja bye bye 

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    SV:Haha tack :) DINA ögon är också jäätte vackra dubbelt så vackrare t.o.m.!

    2010-08-12 | 21:36:36
    Bloggadress: http://miuus.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Tack men dina ögon är ändå jätte vackra dom e vackrare än mina!! :D:D <333

    2010-08-13 | 13:37:18
    Bloggadress: http://eviiisihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: