www.eviiisihl.blogg.se

Grönan <33

Kategori: Allmänt

Hejsan :D  Just nu gör jag inget speciellt så jag tänkte passa på att blogga lite ;)

Jag tänkte blogga lite om Grönalunds attraktioner här kommer nåra bilder:

 
Vilda musen e jätte rolig :D :D



Jetline klaaaart min favorit!!!!   :D :D  Älskar den :D  <33




Kvasten har jag ejj  åkt med jag skaaaaaa  åka den :D


Slänggungan värkar fett läbbig jag vågar bara inte åka den :( Kommer säkert må illa oxå :(



kommer säkert aldrig våga åka extreme :(


Fritt fall  uuuuhhhh.......guud vad läskig kommer aldrig åka stora frittfall.



åååhhhh   guuuud vad jag vill åka insane!!!   :D:D




Jaa  det  var nåra saker på grönan sorry men pallar inte ladda upp fler bilder :(   


I LOVE  GRÖNALUND<333   AND STOCKHOLM!!!!!!!!!!


   BYE BYE EVELINA<333  :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: